Cross Training, Tabata, Trening Obwodowy,Kettlebell

Cross Training, Tabata, Trening Obwodowy, Kettlebell Wycisk!

Jeżeli oczekujesz od siebie czegoś więcej, to te zajęcia są zdecydowanie dla Ciebie!

Trening obwodowy / Jeśli oczekujesz szybkich efektów to trening obwodowy jest właśnie dla Ciebie. Różni się tym od innych, że angażujemy wszystkie partie mięśniowe - plecy, nogi, klatkę piersiową i brzuch. Różnorodne ćwiczenia dostosowane do potrzeb użytkownika sprawiają, że każde zajęcia są inne. Taki trening polega na wykonywaniu wielu serii bez żadnych przerw. Za przerwę służy nam tylko zmiana stanowiska i przygotowanie do kolejnego ćwiczenia. Chodzi o to by ćwiczyć krótko, ale za to bardzo intensywnie. Dzięki temu nie tylko spalimy zbędne kalorie, ale także a może przede wszystkim podniesiemy nasz poziom kondycji i odporności.

TABATA jest to trening znacznie poprawiający wydolność aerobową (tlenową) i anaerobową (beztlenową) w porównaniu do treningu o niskiej i średniej intensywności. Według badań trening tego typu o wysokiej intensywności to skuteczny sposób na spalenie tkanki tłuszczowej i podkręcenie metabolizmu. Ćwiczenie w ten sposób pozwala spalić więcej tłuszczu niż tradycyjne ćwiczenia aerobowe. Jest to możliwe poprzez utrzymujący się po zakończonym treningu podwyższonym metaboliźmie kwasów tłuszczowych. Proces ten może to trwać nawet kilkanaście godzin po zakończonym treningu podczas którego tkanka tłuszczowa jest spalana szybciej, mimo że nie wykonujemy już ćwiczeń.

CROSS TRAINING / Zajęcia grupowe zdecydowanie dla wymagających :) Jest to trening ogólnorozwojowy podnoszący przede wszystkim kondycję, siłę oraz wytrzymałość ćwiczącego. Dzięki złożonym ruchom wielostawowym, angażowane są wszystkie grupy mięśniowe. Systematyczne treningi wpływają również na polepszenie koordynacji ruchowej i uzyskanie większej zwinności. Cross Training bardzo często jest także wykorzystywany jako system urozmaicający trenowanie danej dyscypliny sportowej i rozwijający te mięśnie, które są mniej używane w sporcie przez nas uprawianym jako podstawowy.

KETTLEBELL/ Trening prowadzony w oparciu o metodę hardstyle stworzoną przez Pavla Tsatsoulina. Jest to samodzielna szkoła treningu mająca na celu zbudowanie siły funkcjonalnej jako fundamentu, a następnie na niej kolejnych cech sprawności człowieka np. wytrzymałości, szybkości. Metoda bazuje na uzyskaniu jak największych efektów poprzez wysoką jakość wykonywania ćwiczeń, a nie jak największej ich ilości. Zajęcia z Kettlebell skierowane zarówno do mężczyzn jak i kobiet.