Zajęcia ogólnorozwojowe o charakterze interwałowym, podczas których przeplatamy ćwiczenia o wysokim i niskim poziomie energetycznym. Podczas treningu interwałowego łączymy ćwiczenia siłowe z ćwiczeniami areobowymi. Przeplatane tempo nie pozwala organizmowi odpocząć aż do momentu relaksacji. 

więcej

Trening prowadzony w oparciu o metodę hardstyle stworzoną przez Pavla Tsatsoulina. Jest to samodzielna szkoła treningu mająca na celu zbudowanie siły funkcjonalnej jako fundamentu, a następnie na niej kolejnych cech sprawności człowieka np. wytrzymałości, szybkości.  

więcej

Trening ogólnorozwojowy podnoszący przede wszystkim kondycję ćwiczącego oraz jego siłę i wytrzymałość. Systematyczne treningi wpływają również na polepszenie koordynacji ruchowej i uzyskanie większej zwinności. Cross Training, jak i każdy inny trening ogólnorozwojowy,  

więcej

Zajęcia odbywają się w formie obwodu stacyjnego angażując duże grupy mięśniowe. Ćwiczenia obejmują 10-15 stacji, na każdej z nich pracujemy 40 sekund. Pomiędzy wykonywanymi zadaniami jest 20 sekund przerwy, a po każdym obwodzie następuje 2 minutowy odpoczynek. 

więcej