Zajęcia z wykorzystaniem piłek dzięki którym angażujemy wszystkie mięśnie stabilizujące ciało w celu utrzymania równowagi podczas wykonywanych ćwiczeń. Głównym celem zajęć jest wzmocnienie mięśni posturalnych, które są odpowiedzialne za prawidłową postawę ciała a także wzmocnienie mięśni brzucha, pośladków i ud. 

więcej

Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy za wyrzeźbieniu i wzmocnieniu mięśni brzucha oraz spaleniu tkanki tłuszczowej i wymodelowaniu talii. Ćwiczenia są skonstruowane w oparciu o zestaw starannie dobranych ćwiczeń angażujących wszystkie mięśnie brzucha oraz sąsiadujące grupy mięśniowe. Całość zajęć zakończona jest stretchingiem.

więcej

Jest to jedna z odmian aerobicu polegająca na rzeźbieniu mięśni całego ciała. Zajęcia poprawiają kondycję fizyczną, wzmacniają i ujędrniają wszystkie grupy mięśniowe. Główna część zajęć poprzedzana jest intensywną rozgrzewką z prostą choreografią na podłodze bądź też na stepie, 

więcej

Ćwiczenia mające na celu wzmocnienie i kształtowanie takich partii ciała jak brzuch, uda, pośladki. Na zajęciach kładziemy nacisk na polepszenie wytrzymałości organizmu tak aby podnieść napięcie mięśniowe, dzięki czemu uzyskamy efekty bardziej sportowej sylwetki. 

więcej